Förnöjsam pappa: Andra vårdagen på altanen (19 mars, 2017)

Söndagen den 19 mars, 2017

Huddinge M-vägen, andra vårdagen på altanen, 19 mars 2017

Huddinge M-vägen, andra vårdagen på altanen, 19 mars 2017

Förra söndagen, den 12 mars, låg snö kvar på altanen, denna helg var snön borta. Jag satte mig i min stol och frös ett tag, medan AJE knatade iväg för att ännu en gång i dag granska isläget i grodpölen.

Vad beror det på att jag lättare blir frusen av att sitta ute nu, jämfört med tidigare år? Måhända är det ännu ett tecken på mitt åldrande. Mina tankar rör sig i en riktning, sådan att det därpå faller mig in att citera mannen med megafonrösten: ”The old man is down the road”

 

Kommentera

