Förnöjsam pappa: Börjat lyssna på ”Mina drömmars stad” (11 augusti, 2017)

Fredagen den 11 augusti, 2017

Under eftermiddagen började jag lyssna på en ny ljudbok. Jag valde ”Mina drömmars stad” av Per-Anders Fogelström, inläst av Helge Skoog.

”Mina drömmars stad” hade vi som tvångsläsning när jag gick högstadiet, på skolan i Harmånger. Dåförtiden hade jag hellre läst någon rafflande skräckberättelse av Stephen King, men jag blivit gammal, så Fogelström passar mig bättre.

Henning, ja så hette huvudpersonen. Nu ser jag fram emot tio timmar ljudbok med honom.

 

Kommentera

