Förnöjsam pappa: Sörfjärden (11 augusti, 2017)

Fredagen den 11 augusti, 2017

Gnarp Sörfjärden, 11 augusti 2017

Gnarp Sörfjärden, 11 augusti 2017

På eftermiddagen tog jag med AJE till Sörfjärden för att bada. Min bror L ville inte åka med dit, däremot hjälpte han mig genom att åka till Bergsjö för att hämta ut något läkemedel jag bokat på apoteket där.

Framme i Sörfjärden träffade vi fru AF och fru E. Fru E kommer jag bäst ihåg då hon var dagbarn hos vår nästgranne familjen H, på 1970-talet.

AJE badade och grävde en rejält hål i sanden, just så som man ska.

 

Kommentera

