Förnöjsam pappa: Sagt upp avtalet ”Boxer Flex 8”

Onsdagen den 23 augusti, 2017

Jag, ALA och AJE tittar knappt något på TV.

Nog sitter vi mycket vid TV-apparater, bildskärmar, datorer, surfplattor, TV-spel och liknande — men för att göra annat än att se på TV.

Sedan den 28 februari har jag haft avtalet ”Boxer Mix 8” för 239 kronor per månad, därutöver betalat 99 kronor per månad för ett ytterligare kort, så att vi kan titta på två apparater samtidigt.

Det rimliga är att vi nöjer oss med de så kallade fria kanalerna. Jag skickade detta meddelande genom ett formulär på boxer.se:

Hej!

Jag har avtal … hos er, som ger mig ”Boxer Flex 8” och ”Boxer Flex8 Extrakort”.

På grund av omständigheter tittar jag inte mycket på TV längre, därför vill jag avsluta det här avtalet och returnera de båda korten.

Vänligen bekräfta att ni tagit emot uppsägningen, samt meddela mig vid vilket datum mitt avtal upphör gälla.

Mvh …… ………

Jag behövde inte vänta länge på svaret.

Hej,

Tack för ditt mail!

Jag har nu avslutat ditt avtal med avtalsnummer: …….. Avtalet kommer att avslutas 2017-09-23 och dina boxerkanaler försvinner därmed detta datum.

En avslutsbekräftelse kommer skickas till dig inom några dagar.

Om du ångrar ditt avslut eller är intresserad av att höra om andra alternativ som kanske skulle kunna passa dig är du välkommen att ringa oss på kundservice på 0771-21 10 00.

Jag och mina kollegor på Boxer vill tacka dig för den tid du varit kund hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka i framtiden!

På vår hemsida boxer.se/kundservice så hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får gällande bland annat teknisk support och betalning. Där kan du även logga in på tjänsten Mina Sidor för att byta dina Flex kanaler, se din avtalsinformation och dina fakturor.

Önskar dig en fin dag!

Med vänlig hälsning,

……… …… 

 

Kommentera

