Förnöjsam pappa: Honungsmelon (5 november, 2017)

Lördagen den 5 november, 2017 – Alla helgons dag

Huddinge M-vägen, honungsmelon, 4 oktober 2017

Huddinge M-vägen, honungsmelon, 4 oktober 2017

Halloween var ju den sista oktober, i tisdags. Till i kväll, på alla helgons dag, kunde knappast några barn väntas komma på besök angående bus eller godis. Men då jag tycker om att karva ut jack o lanterns ur frukt och grönsaker, hade jag denna dag skaffat en honungsmelon från Coop på Ågestavägen. AJE och jag gjorde en av vattenmelon i Gnarp. Nu var AJE inte lika angelägen, men då jag inte bara har barn, utan är ett själv, gjorde jag en till.

 

Kommentera

