Förnöjsam pappa: Nostalgibesök till ICA Kvantum i Kungens kurva (5 september, 2020)

Lördagen den 5 september, 2020

Huddinge Kungens kurva, ICA Kvantum, 5 september 2020

Huddinge Kungens kurva, ICA Kvantum, 5 september 2020

På kvällen tog jag med mig AJE till ICA Kvantum i Kungens kurva, han ville företa ett nostalgibesök.

När ALA och AJE var små, brukade jag ta med dem till denna butik ibland. AJE påminde mig nu om den stora nallefiguren som vandrade runt där för att göra barn glada. Jag visste att AJE avskydde den, så för att retas med AJE, sa jag att jag skulle ropa till nallen, att här har vi en som vill göra ”high five”. Nu kommer nallen hitåt! ropade jag, AJE skyndade iväg åt något annat håll.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.